Eelmise nädala jooksul suutsime täielikult lõpetada meie koolikella meloodia.
Mina tegin põhilise aluse. aga Indrek aitas mind bassiga. Lõpptulemus oli muusikalõik hea bassiga.
Programmi kasutamine tundus mulle alguses väga keeruline, aga peale 2 tunnist kasutamist hakkas mulle midagi pähe lööma, et see ei olegi nii keeruline nagu me arvasime. Kasutasime seda mitu päeva ning ma jõudsin lõpuks põhimeloodia valmis. Mõtlesime, et ilma bassita ei oleks õige muusikapala ning Indrek otsustas rohkem bassi juurde lisada. Bassi lisamine muutis paugust heli kvaliteedi paremaks ning jõudsime lahenduseni...
Tegime küll mitu meloodiat, aga õige pala, mille me valisime osutus hoopiski Trap Beadiks.
1. Koostöö
VastaKustutaÕppijatel oli selge rollijaotus ja sisulised otsused olid tehtud koos. Töö esitlus oli korralikult ettevalmistatud.
2. Teadmiste kasv ja interdistsiplinaarsus
Konkursitöö põhirõhk oli teadmiste kasvul ning teema oli seotud konkreetse õppeainega.
3. Probleemide lahendamine ja innovaatilisus
Töö põhieesmärk oli realistliku probleemi lahendamine. Koolikell võiks alata järsemalt ning olla pisut lühem
4. IKT vahendite kasutamine
Õppijad kasutavad IKT vahendeid otstarbekalt ja aktiivselt probleemide lahendamisel ning innovatsiooni loomisel.
5. Visuaalsus ja kvaliteet
Soovitused:
Ilmestada arengumappi videode ja piltidega tööprotsessist.